Având în vedere necesitatea adoptarii unor hotărâri pentru rezolvarea intereselor locuitorilor comunei Castelu;
Văzând Referatul nr. 6.381/26.05.2022 întocmit de secretarul general al comunei pentru emiterea dispoziţiei primarului privind convocarea Consiliului local al comunei Castelu în şedinţă ordinară;
În baza art. 155, alin. (1), lit.,,b” şi alin. (3), lit. ,,b’’ din Ordonanţa de Urgentă nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. ,,a” şi alin. (5), cele ale art. 196, alin. (1), lit. ,,b” şi cele ale art. 197, alin. (4), precum şi cele ale art. 243, alin.(1), lit. ,,a” din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
Emite următoarea DISPOZIŢIE:
Art. 1 – (1) Se convoacă în şedinţă ordinară Consiliul Local al comunei Castelu în data de 03.06.2022, ora 14.00, care se va organiza şi desfăsura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 56, cu prezenţă fizică/online – telefon, cu următoarea ordine de zi:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de personal al aparatului de specialitate al primarului comunei Castelu, judeţul Constanţa pentru anul 2022 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor de urgenţă în suma de 500 lei, doamnei Șaban Anife, reprezentând cheltuieli de înmormantare pentru Șaban Cicek – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii prețului la consumul de apă pentru locuitorii din cadrul Fermei nr. 3 Castelu – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea aderării comunei Nicolae Bălcescu, judeţul Constanţa, la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apă – Canal Constanţa” – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Întrebări, interpelări, petiții.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de 02.06.2022, ora 14.00 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 56, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul nr. 1, 2 și 3, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 și Comisia nr. 3 pentru punctul nr. 4 precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.
Art. 2 – Secretarul general al comunei va comunica prezenta dispoziţie Instituţiei Prefectului – Judeţul Constanţa în vederea exercitării controlului de legalitate şi o va face publică prin afişare la sediul autorităţii administraţiei publice locale precum şi prin publicare la afişierul din sediul Primariei comunei Castelu şi în Monitorul Oficial al comunei pe site – ul www.primariacomuneicastelu.ro.
Castelu: 26.05.2022
PRIMAR , CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE,
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,
Nicolae ANGHEL Corneliu MIHON