• Acasa
  • >
  • Cetatenesti
  • >
  • D I S P O Z I T I A NR. 242 din 26 iulie 2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI CASTELU ÎN SEDINTA EXTRAORDINARA DE ÎNDATĂ

D I S P O Z I T I A NR. 242 din 26 iulie 2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI CASTELU ÎN SEDINTA EXTRAORDINARA DE ÎNDATĂ

  • de Marius Stirbu
  • 2 Luni in urma
  • 0

Având în vedere necesitatea adoptarii în regim de urgenţă a unor hotarâri pentru rezolvarea intereselor locuitorilor comunei Castelu;
În baza art. 155, alin. (1), lit.,,b” si alin. (3), lit. ,,b’’ din Ordonanţa de Urgentă nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
In temeiul art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. ,,a”, alin. (4), si alin. (5), cele ale art. 196, alin. (1), lit. ,,b” si cele ale art. 197, alin. (4), precum si cele ale art. 243, alin.(1), lit. ,,a” din Ordonanta de Urgenta nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
D I S P U N E:

Art. 1 – Se convoacă în şedinţa extraordinară de indata Consiliul Local al comunei Castelu în data de 28.07.2021, ora 1500 , care se va organiza şi desfăsura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 56, cu prezenţă fizică/online – telefon, cu următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre privind validarea dispoziţiei primarului nr. 225 din 14.07.2021 privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea situației financiare trimestriale, precum si a conturilor de executie evidentiate in afara bugetului local al comunei Castelu întocmite la data de 30.06.2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Hotărârii Consiliului Local nr.40 din 16.06.2020 privind aprobarea valorii de investiţie a proiectului “Amenajarea unui spaţiu public de recreere pentru populaţia rurală în sat Nisipari, Comuna Castelu, judeţul Constanţa” şi solicitarea Scrisorii de Garanţie din partea Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM, precum şi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli aferent proiectului;
Art. 2 – Secretarul general al comunei va comunica prezenta dispoziţie Instituţiei Prefectului şi o va face publică prin afişare la sediul autorităţii administraţiei publice locale precum şi prin publicare la afişierul din sediul Primariei comunei Castelu şi în Monitorul Oficial al comunei pe site – ul www.primariacomuneicastelu.ro.

Castelu: 26 iulie 2021

PRIMAR ,

Nicolae ANGHEL

 

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE,
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,

Corneliu MIHON

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
Anterior «
Urmator »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. mai multe informatii

Utilizam fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pewww.constantareala.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR"). Prin continuarea navigării pe www.constantareala.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie.

Close