D I S P O Z I T I A   NR. 366 din 17 noiembrie 2021

  • de Marius Stirbu
  • 9 Luni in urma
  • 0

PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL

COMUNEI CASTELU ÎN ȘEDINȚĂ ORDINARĂ

            Primarul comunei Castelu, județul Constanța, domnul Anghel Nicolae,

Având în vedere necesitatea adoptării unor hotărâri;

În baza art. 155, alin. (1), lit.,,b” și alin. (3), lit. ,,b’’ din Ordonanța de Urgență nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. ,,a”, alin. (3), lit. ,,b” și alin. (5), cele ale art. 196, alin. (1), lit. ,,b” și cele ale art. 197, alin. (4), precum și cele ale art. 243, alin.(1), lit. ,,a” din Ordonanța de Urgență nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Emite următoarea DISPOZIŢIE:

Art. 1 – Se convoacă  în şedinţa ordinară Consiliul Local al comunei Castelu în data de 29.

11.2021,  ora  14:00, care se va organiza și desfașura în incinta Anexei Sediului administrativ al

Primăriei Comunei  Castelu – Sala de festivitati, str. Republicii, nr. 56, cu prezenţă fizică/online –  telefon,  cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Situaţiei financiare trimestriale, precum şi a conturilor de execuţie evidenţiate în afara bugetului local al comunei Castelu întocmite la data de 30.09.2021 – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărâre privind privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Comunei Castelu pentru anul 2021 – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului situat în localitatea Castelu, strada 1 Mai, nr. 152, Ferma nr. 3, LOT 2, comuna Castelu, judeţul Constanţa – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării prelungirii scrisorii de garanție a proiectului „Modernizare drumuri de interes local în comuna Castelu, județul Constanța” din partea Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii S.A. – IFN Bucureşti – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de majorări a contribuabililor care îşi plătesc taxele şi impozitele locale până la data de 31 martie 2022 – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  6. Proiect de hotărâre aprobarea aderării comunei Săcele, judeţul Constanţa, la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apă – Canal Constanţa” – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  7. Proiect de hotărâre privind revocarea Hotărârii Consiliului local nr. 44 din 20 mai 2021 privind emiterea către CONPET S.A. Romania a ACORDULUI privind accesul in teren şi folosinţa temporară a suprafeţei de 2.531 m.p. din Tarla 96, parcela A34/1/2 si De 34/6, pentru o perioadă de 12 luni in vederea realizării lucrărilor la obiectivul: ,, Înlocuire conductă ţiţei Ø 20″ Constanţa – C1 pe 8 tronsoane (aproximativ 13.600 m)” – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  8. Proiect de hotărâre privind închirierea pe durată determinată a suprafeţei de 2.531 mp din tarla 96, parcela a34/1/2 şi de 34/6, pentru o perioadă de 12 luni în vederea realizării lucrărilor la obiectivul: ,, înlocuire conductă ţiţei  ø 20″ constanţa – c1 pe 8 tronsoane (aproximativ 13.600 m)” – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  9. Întrebări, interpelări, petiții.

Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de  26.11.2021, ora 14:00 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 56, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul 1, 2, 3, 4, 5 și 8, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 și Comisia nr. 3 pentru punctul 6 şi 7 precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.

Art. 2  Secretarul general al comunei va comunica prezenta dispozitie Instituţiei Prefectului și o va face publică  prin afişare la sediul autorităţii administraţiei publice locale  precum și prin publicare la afișierul din sediul Primăriei comunei Castelu și în Monitorul oficial al comunei pe site – ul  www.primariacomuneicastelu.ro.

Castelu: 17.11.2021

 PRIMAR ,

Nicolae ANGHEL

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE,

 SECRETARUL  GENERAL AL COMUNEI, 

 Corneliu MIHON

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
Anterior «
Urmator »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. mai multe informatii

Utilizam fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pewww.constantareala.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR"). Prin continuarea navigării pe www.constantareala.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie.

Close