Respectat de unii , contestat de altii, Daniel Manole e sinonim cu Grupul de Interventie si Salvare Navala (G.I.S.N.), mai nou A.R.S.V.O.M.. Debarcat pentru un incident care a avut loc la bordul lui Hercules, Manole este inca, cel putin pe site-ul agentiei, seful A.R.S.V.O.M.. Dar sa o luam cu inceputul. Agentia Romana de Salvare a Vietii Omenesti pe Mare – (A.R.S.V.O.M.), este institutie publica cu personalitate juridica si a fost infiintata prin O.G.. nr. 33/2004, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2004. Pana in acel an, exista Grupul de Interventie si Salvare Navala condus in primii ani dupa Revolutie de Dima si apoi de Daniel Manole. In 2009, a fost inlocuit cu Dorel Onaca, dar la scurt timp, Manole a revenit la sefia agentiei. S-a perindat putin la conducere si Ion Voicu, dar nu il luam in seama pentru ca tot Manole era in fapt la conducere. In primii ani, Manole se razboia cu Greavu pentru sediul vechi al G.I.S.N., situat pe una din danele Romned. Greavu ii tot pisa la cap sa paraseasca dana, Manole nu si nu, iar urmarea era ca tot fierul vechi era depozitat de muncitorii de la Romned exact in fata G.I.S.N., accesul in unitate fiind complet blocat. S-au mutat apoi la dana 0 langa Coremar si apoi au reusit sa isi construiasca propriul sediu ca si A.R.S.V.O.M..
Odata cu agentia pe care o conducea, afacerile lui Daniel Manole au inceput si ele sa se dezvolte. Aparuta la scurt timp dupa ce a fost numit prima data director al G.I.S.N., firma de suflet a lui Daniel Manole, Andromeda Serv, a prins aripi. Firma a fost infiintata in anul 2000. La inceput a fost dealer autorizat Daewoo din 2004 pana in 2008, cand fabrica de la Craiova si-a incetat activitatea. Societatea detine in proprietate in vestul Constantei un spatiu cu suprafata desfasurata de 1210 mp, cu destinatie de showroom si service auto, construit pe un teren de 2880 mp. In primii trei ani au mers in tandem cu reprezentanta Citroen. Dar asta nu e nimic. Andromeda Serv a crescut ca un cozonac si a cuprins usor cam ce inseamna reparatii auto la societatile de stat. Director in port la A.R.S.V.O.M., Daniel Manole a impletit reparatiile de la navele de salvare cu reparatiile in privat a autoturismelor. Privite de multe ori cu suspiciune, devizele de la eternele si nesfarsitele reparatii navale au crescut si ele ca un cozonac. In decursul anilor, milioane de euro au fost cheltuiti pe carpeala, sa ii spunem asa, remorcherului Hercules.
Construit in anul 1988, Hercules a stat mai mult in reparatii si mai putin in operatiuni de salvare navala. Pana la urma, tot vechitura de Hercules i-a pus capac lui Manole. Incendiul minor izbucnit la bordul lui Hercules a fost un motiv perfect pentru secretarul de stat responsabil cu domeniul naval, Ionel Minea, care a semnat imediat ordinul de demitere a lui Manole. Acesta din urma a aratat cu degetul catre firma de reparatii Altea, societate ce efectua lucrarile de la bordul lui Hercules. Ciudat incendiul insa. Mai sa spui ca a fost intentionat dupa ce pe hartie reparatiile erau aproape gata si trebuiau receptionate lucrarile in valoare de aproape 50 milioane lei. O suma imensa pentru un remorcher vechi si carpit la nesfarsit. Dar mergem mai departe si vorbim acum de Andromeda lui Manole. Omul specialist in reparatii. Clar! Sa enumeram doar o parte din societatile de stat care beneficiaza de service auto la Andromeda in baza unor contracte ferme: Serviciul de Ambulanta Constanta, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Dobrogea (3.185.478,5 lei pentru autospecialele din parcul ISU pentru 12 luni), TransElectrica SA, Directia Regionala pentru Accize si Operatiuni Vamale Constanta, Enel Distributie Dobrogea, Compania Nationala de Cai Ferate C.F.R. SA, prin Sucursala RCF Constanta, Radionav SA , Administratia Canalelor Navigabile, Posta Romana – sucursala Constanta, etc. Potrivit Registrul Comertului, SC Andromeda Serv SRL are un asociat persoana juridica SC Brotacei Aliment SRL si un asociat persoana fizica, Daniel Manole, care este unic asociat si in SC Brotacei Aliment SRL. Putem afirma, astfel, ca reparatiile i-au adus mereu satisfactie lui Manole. Chiar si cea esuata de la bordul lui Hercules. Pana una alta, site-ul A.R.S.V.O.M. ne prezinta dupa doua luni de la demiterea lui Manole, organigrama agentiei. Astfel, il gasim pe Daniel Manole in functia de presedinte al Consiliului de Administratie, Profir Ionita, Ioana Serbinov, Larisa Nita si Gabriela Simion, membrii ai consiliului. Unii din zona portuara dau ca sigura revenirea lui Manole si se bazeaza pe vechimea lui in contractele pe care A.R.S.V.O.M. le-a avut pentru reparatii pentru anumite nave si in anumite santiere. Cei de la site-ul oficial or stii ei ceva de il mentin online la sefie.