Cladirile vechi de 60 ani vor fi puse la pamant, iar liniile ferate , dezafectate. Peisajul de pe Aurel Vlaicu se va schimba radical prin demolarea constructiilor aflate pe terenul Dobrogea SA. Pe terenul de 50.000 mp al societatii exista o serie de constructii realizate in anii ‘’50, toate in avansata stare de degradare. Cladirile acopera 2.000 mp iar calea ferata aproape 8.000 mp.
Din operatiunea de demolare vor rezulta aproximativ 1.500 tone de moloz. Societatea va scoate ceva bani din fierul vechi , aproximativ 600 de tone fiind asteptate sa iasa din cladirile demolate. In jur de 1.000 tone vor aparea prin desfiintarea liniilor ferate aflate pe terenul Dobrogea SA. Fotini Teodorescu, preşedintele consiliului de administraţie al Dobrogea Grup, intentioneaza sa pastreze terenul liber dupa finalizarea lucrarilor de demolare. Molozul rezultat va fi folosit ca material de umplutura in locurile indicate de Primaria Constanta. Ce este insa foarte important : SC Dobrogea SA a reusit sa scape de falimentul ce tot bantuia prin curtea unitatii. In 2013 , societatea cerut falimentul, conform legii 85, adică cererea să fie judecată de urgenţă în termen de 5 zile, în camera de consiliu, fără citarea părţilor. Lista creditorilor era imensa si putina lume credea ca Dobrogea va supravietui. Insa, firma de panificaţie a ieşit anul trecut din insolvenţă, după patru ani de reorganizare.
Dobrogea Grup este o firmă cu tradiţie în judeţul Constanţa, ce activează pe piaţă de peste 40 de ani. În 1961 a luat fiinţă Intreprinderea de Morărit Panificaţie Dobrogea, prin punerea în funcţiune a două mori de grâu, o fabrică de pâine şi o fabrică de biscuiţi, în 1991 este înregistrată la Registrul Comerţului Dobrogea SA – societate pe acţiuni, iar în 1995 – Dobrogea Grup se privatizează – capital 100% românesc. În prezent, Dobrogea Grup SA deţine 4 filiale cu profil de producţie, distribuţie, comerţ şi transporturi şi are participări de capital în alte 6 firme din Constanţa şi din ţară.