INVITATIE 18.02.2021

  • de Marius Stirbu
  • 7 Luni in urma
  • 0

Avand in vedere Dispozitia nr. 58 din 18.02.2021, emisa de Primarul comunei Castelu, domnul
Nicolae Anghel, sunteti convocat sa participati la sedinta ordinara a Consiliului Local Castelu, care va avea loc
in data de 26.02.2021, ora 15,00 in incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala
de festivitati, str. Republicii, nr. 56, cu urmatoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotarare privind aprobarea obiectivului de investiții și a implementării
proiectului cu tema „Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice
cu destinație de unități de învățământ în comuna Castelu, județul Constanța” – initiator Primarul comunei –
domnul Nicolae Anghel;
2. Proiect de hotarare privind aprobarea modificarii Hotararii Consiliului local nr.
18/14.02.2020 privind inregistrarea Primariei comunei Castelu in Sistemul electronic de plata online a taxelor si
impozitelor utilizand cardul bancar – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
3. Proiect de hotarare privind modificarea insusirii inventarului bunurilor care aparţin
domeniul public al comunei Castelu, aprobat prin H.G. nr. 904/2002 – initiator Primarul comunei – domnul
Nicolae Anghel;
4. Proiect de hotarare privind aprobarea modificarii Anexei la Hotararea Consiliului local
nr. 46/26.07.2018 privind modificarea listei bunurilor din domeniul public al U.A.T. Castelu concesionate prin
contractul de delegare de gestiune S.C. R.A.J.A. S.A. Constanta si aprobarea incheierii protocolului de predareprimire
a bunurilor aferente sistemului de alimentare cu apa si canalizare din satul Nisipari – initiator Primarul
comunei – domnul Nicolae Anghel;
5. Proiect de hotarare privind aprobare consolidare obiectiv: „Recompartimentare, modificare fațade,
schimbare acoperiș și schimbare destinație din construcție administrativă în centru social” – initiator
Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
6. Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor la
nivelul comunei Castelu, Judetul Constanta – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
7. Proiect de hotarare privind aprobarea alocarii sumei de 122.261,72 lei reprezentând
Furnizare dotări aferente obiectivului de investiție „Modernizarea și dotarea grădiniței din localitatea Castelu, județul Constanța” – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
8. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 2.500 lei,
d-nei Marinica Vasilica – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
9. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 500 lei,
d-nei Sachir Ghiulsecen, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru mama sa Sahir Aisea – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
10. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 500 lei,
d-lui Pasali Elvis, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru tatal sau Pasali Cadir – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
11. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 500 lei,
d-nei Nedelea Florica, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru sotul sau Nedelea Ion – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
12. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 500 lei,
d-lui Asan Samir, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru socrul sau Mursel Mamut – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
13. Intrebari, interpelari, petitii.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugati sa se prezinte in data de 25.02.2021, ora 1500 in incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitati, str. Republicii, nr. 56, in vederea avizarii proiectelor de hotarari, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 si 12, Comisia nr. 2 pentru punctele 1, 5, 7, 8, 9, 10, 11 si 12 si Comisia nr. 3 pentru punctul 6, precum si pentru a formula si depune amendamente asupra acestora.
Castelu: 18.02.2021
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,
Corneliu MIHON

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
Anterior «
Urmator »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. mai multe informatii

Utilizam fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pewww.constantareala.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR"). Prin continuarea navigării pe www.constantareala.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie.

Close