D-lui/d-nei consilier
Având în vedere Dispoziţia nr. 288/27.07.2022 emisă de Primarul comunei Castelu, sunteţi convocat, conform Convocatorului nr. 8.587/27.07.2022, să participaţi la şedinţa ordinară a Consiliului Local Castelu, din data de 04.08.2022, ora 14.00, care se va organiza şi desfăşura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 60, jud. Constanţa, cu următoarea ordine de zi:
- Proiect de hotărâre privind modificarea hotărârii Consiliului local nr. 50 din 03.06.2022 privind aprobarea modificării organigramei, statului de funcţii şi a statului de personal al aparatului de specialitate al primarului comunei Castelu, judeţul Constanţa – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind revocarea hotărârii Consiliului local nr. 52 din 03.06.2022 privind aprobarea stabilirii prețului la consumul de apă pentru locuitorii din cadrul Fermei nr. 3 Castelu – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului local nr. 87 din 29.11.2021 privind aprobarea dezmembrării imobilului situat în localitatea Castelu, strada 1 Mai, nr. 152, Ferma nr. 3, LOT 2, comuna Castelu, judeţul Constanţa – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Întrebări, interpelări, petiții.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de 03.08.2022, ora 14.00 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 60, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul nr. 1, 2 și 3, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 și Comisia nr. 3 pentru punctul nr. 1, 2 și 3 precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.
Castelu: 27.07.2022
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,
Corneliu MIHON |