Având în vedere Dispoziţia nr. 165/12.05.2021 emisă de Primarul comunei Castelu, sunteţi convocat să participaţi la şedinta ordinară a Consiliului Local Castelu, care va avea loc la data de 20.05.2021, ora 15:00, cu prezenţă fizică/online – telefon în incinta Anexei sediului Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivităţi, din str. Repulicii, nr. 56, cu următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotarare privind aprobarea declararii unor bunuri de interes public si actualizarea valorii de inventor pentru unele bunuri aflate in domeniul public al Comunei Castelu concesionate prin Contractul de delegare de Gestiune catre S.C. R.A.J.A. S.A. Constanta, in vederea incheierii Protocolului de Predare – Primire a bunurilor aferente Sistemului de alimentare cu apa din satul Nisipari – initiator Primar Nicolae Anghel;
2. Proiect de hotarare privind aprobarea modificarii organigramei, statului de functii si a statului de personal al aparatului de specialitate al primarului comunei Castelu, judetul Constanta – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
3. Proiect de hotarare privind emiterea catre CONPET S.A. Romania a ACORDULUI privind accesul in teren si folosinta temporara a suprafetei de 2.531 m.p. din Tarla 96, parcela A34/1/2 si De 34/6, pentru o perioada de 12 luni in vederea realizarii lucrarilor la obiectivul: ,, Inlocuire conducta titei Ø 20″ Constanta – C1 pe 8 tronsoane (aproximativ 13.600 m)” – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
4. Intrebari, interpelari, petitii.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugati sa se prezinte in data de 19.05.2021, ora 1500 in incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitati, str. Republicii, nr. 56, in vederea avizarii proiectelor de hotarari, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul 1, 2 si 3, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 si Comisia nr. 3 pentru punctul 2 si 3 precum si pentru a formula si depune amendamente asupra acestora.
Castelu: 12.05.2021
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,
Corneliu MIHON