Având în vedere Dispoziţia nr. 192/16.06.2021 emisă de Primarul comunei Castelu, sunteţi convocat să participaţi la şedinta ordinară a Consiliului Local Castelu, care va avea loc la data de 25.06.2021, ora 1700, cu prezenţă fizică/online – telefon în incinta Anexei sediului Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivităţi, din str. Repulicii, nr.56, cu următoarea ordine de zi:
- Proiect de hotărâre privind rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli al comunei Castelu, judeţul Constanţa pentru anul 2021- iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului şi numărului burselor şcolare ce se vor acorda elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar din comuna Castelu, judeţul Constanţa pentru anul şcolar 2020-2021-iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind stabilirea consumului lunar de carburanţi pentru autoturismele, microbuzul, tractorul, buldoexcavatorul şi motocositoarele din dotarea Primăriei comunei Castelu- iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării dreptului de superficie, uz şi servitute E-Distribuţie ,,Dobrogea” S.A. pentru terenul în suprafaţă de 30 mp, pentru realizarea instalaţiei de racordare cu energie electrică- iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrarii imobilului situat in localitatea Castelu, strada Republicii, nr. 86, comuna Castelu, judetul Constanța – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.42 din 20.05.2021 privind aprobarea declarării unor bunuri de interes public şi actualizarea valorii de inventar pentru unele bunuri aflate în domeniul public al comunei Castelu concesionate prin contractul de delegare de gestiune către S.C. R.A.J.A. S.A. Constanţa, în vederea încheierii protocolului de predare – primire a bunurilor aferente sistemului de alimentare cu apă din satul Nisipari – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea alocarii sumei de 1.000 lei pentru familia Păstrăvanu Ion şi Păstrăvanu Gabriela din sat Castelu, (comuna Castelu), Str. Ataturk, nr. 21, judetul Constanta, care au implinit 50 de ani de căsătorie – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Raport semestrial cu privire la asistenţii personali ai persoanelor cu handicap grav din cadrul Comunei Castelu;
- Întrebări, interpelări, petiţii.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugaţi să se prezinte în data de 24.06.2021, ora 1700 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitaţi, str. Republicii, nr. 56, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul 1, 2, 3, 4 şi 5, 6 şi 7, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 şi 7 şi Comisia nr. 3 pentru punctul 4, 5 şi 6 precum şi pentru a formula şi depune amendamente asupra acestora.
Castelu: 16.06.2021
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,
Corneliu MIHON |
Certificarea autenticităţii şi forţa juridică
a acestui act este dată de semnătura persoanei
competente, fără aplicarea vreunui sigiliu.
GIPHY App Key not set. Please check settings