Avand in vedere Dispozitia nr. 131/06.04.2021, emisa de Primarul comunei Castelu,
domnul Nicolae Anghel, sunteti convocat sa participati la sedinta ordinara a Consiliului Local
Castelu, care va avea loc in data de 14.04.2021, ora 15,00 in incinta Anexei Sediului
administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitati, str. Republicii, nr. 56, cu
urmatoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei
Castelu pentru anul 2021 – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Listei anuale de investitii a comunei Castelu
pentru anul 2021 – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a
Consiliului al comunei Castelu, judetul Constanta – initiator Primarul comunei – domnul
Nicolae Anghel;
4. Intrebări, interpelări, petiții.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugati sa se prezinte in data de
13.04.2021, ora 1500 in incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala
de festivitati, str. Republicii, nr. 56, in vederea avizarii proiectelor de hotarari, astfel: Comisia nr.
1 pentru punctul 1si 2, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 1 si 2 si Comisia nr. 3 pentru punctul 3,
precum si pentru a formula si depune amendamente asupra acestora.
Castelu: 06.04.2021
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,
Corneliu MIHON