• Acasa
  • >
  • Economie
  • >
  • Ipocrizia unui milionar / Comanescu e nemultumit ca nu il ajuta nimeni

Ipocrizia unui milionar / Comanescu e nemultumit ca nu il ajuta nimeni

  • de Marius Stirbu
  • 2 Ani in urma
  • 0

Ar vrea sa plece din tara. Cu tot cu afacerile lui. Ar pleca ba la bulgari, ba la olandezi. Gabriel Comanescu este satul de conditiile din Portul Constanta si de faptul ca nu primeste ceva inlesniri fiscale. In viziunea lui, faptul ca este cel mai mare platitor de taxe din Dobrogea, ar trebui sa ii aduca ceva mai multe facilitati, iar portul ar trebui sa se invarta dupa afacerile lui. Nu cu foarte mult timp in urma, Comanescu se lauda cu statutul privilegiat acordat companiei GSP de catre autoritatile olandeze . Motivul pentru care olandezii il ridica in slavi, sunt cele 3 hectare de teren concesionate in portul Rotterdam.

Petrolistul sustine ca imediat a primit apoi un loc in Consiliul de conducere al portului. La Constanta, nimic. Omul nostru de afaceri , vizeaza mereu posturile de director ale principalelor institutii din port, acolo unde viseaza sa isi planteze oamenii de incredere. Comanescu uita insa un lucru. Daca ar fi ,,uitat” cu regularitate sa isi plateasca salariatii din Olanda, probabil avea interdictie sa mai faca afaceri pe acolo. Dar asa isi ridica statutul de milionar : refuzand sa plateasca la timp salariile a mii de angajati si mai ales sa achite in termen taxele pe care le are de dat institutiilor portuare. Este greu de inteles acest stil de afaceri. Invarte sute de milioane de euro, dar cauta scuze si se foloseste de tertipuri ca sa nu plateasca 2.500 euro , banii datorati catre administratia portuara pentru cheiaj . Ajunge astfel in situatia in care nu isi poate scoate o nava din incinta portului, doar pentru ca are cate un lapsus atunci cand trebuie sa platesca taxele.

Este penibil inclusiv pentru angajatii lui. Acestia bat pe la usile de la comercial, poate, poate reusesc sa mai obtina o amanare de plata si sa poata misca nava de la cheu. E cu atat mai grav avand in vedere ca este vorba de nave de gen – GSP Alcor, vase ce asigura aprovizionarea pentru platformele aflate in largul Marii Negre.

Marius Stirbu

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
Anterior «
Urmator »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. mai multe informatii

Utilizam fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pewww.constantareala.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR"). Prin continuarea navigării pe www.constantareala.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie.

Close