36.4 C
Constanța
marți, iulie 16, 2024

Modernizarea stației CF Valu lui Traian

CFR SA a primit cinci oferte la procedura de licitație deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare și execuție lucrări de modernizare în stația Valu lui Traian, etapa I a programului de modernizare a infrastructurii feroviare investiție finanțată din fonduri nerambursabile CEF. Pentru proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare a infrastructurii din stația Valu lui Traian (Etapa I) au depus oferte următorii 5 operatori economici: Asocierea RAIL WORKS, Asocierea BAWI SRL (fostă Wiebe) – SWIETELSKY CF, PORR CONSTRUCT SRL, STRABAG Vasútépítő Kft.,TEMIRZHOL ZHONDEU LIMITED LIABILITY PARTNERSHIP.

Valoarea lucrărilor din Valu lui Traian (proiectare și execuție lucrări) este cuprinsă între 402.343.706,36 lei, fără TVA și 456.939.903,99, fără TVA, cu sursă de finanțare asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport și Bugetul de Stat.

Sunt prevăzute următoarele lucrări: realizarea Grupei de Așteptare din Stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere; electrificarea, pe toată lungimea, a celor 32 de linii din Grupa de Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere. modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa Stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare; realizarea unei centralizări electronice în Stația Valu lui Traian, amplasată în container, cu post central deservit de IDM Dispozitor și Post local, deservit de IDM Exterior; includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalații din Stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BAT etc); sistemul local (PL) din stația Valu lui Traian va fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior. Astfel, obiectivele specifice ale proiectului sunt: modernizarea infrastructurii și suprastructurii în stația Valu lui Traian și în Grupa de așteptare; realizarea/modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului, prin electrificarea liniilor 5 ÷ 8 din Stația Valu lui Traian, a celor 32 linii din Grupa de Așteptare, precum și a liniilor de legătură.

M.S.

Cele mai citite

Servit ca un rege / Nicu Terzi e rasfatat de consoarta, chiar si la ,,muncă „

Patronul de la Colonadelor isi face siesta, de obicei,...

Programul de furnizare a apei în localitatea Movilița!

La nivelul sistemului de alimentare cu apă din localitatea...

Cladirea lui Marin Ștefan de la Marincom Company SRL

Zona veche e un loc perfect pentru investitii imobiliare....

O resedinta pe masura averii / Raica Mugurel a inceput modificarea vilei Cerchez din zona veche

Cea mai impozanta cladire din Peninsula a ajuns in...

Oil Terminal cu o noua infatisare

Sediul administrativ de pe Caraiman a fost renovat si...
spot_img

Pe aceeasi tema

Topicuri

Colectia de milioane! Masinile lui Odagiu, „bat” spre 2.500.000 Euro

Greu de crezut, dar colectia apartine unui afacerist local....

Odagiu defileaza cu Rolls Royce-ul Spectre pe Tomis

Epatare e putin spus. O masina ce poate ajunge...

Ce masina conduce George Simion de la AUR

Banuitor si circumspect, asa il putem evalua pe seful...

Odagiu e prezent mereu la blocul de pe Primaverii

Isi parcheaza Bentley-ul peste drum, direct pe trotuar. In documentele...

O masina pe masura lui Gabriel Comanescu?

De obicei – se compenseaza ceva, atunci cand umbli...

Bucovala & compania

Singur la masa, e usor abatut si cam trist. Cand...

Ce mașină folosește afaceristul Gigica Apostol în București

La Constanța -  în provincie, Gigica se deplasează cu...

Categorii populare

spot_imgspot_img