Repusa pe pozitie de GSP, nava Queen Hind va fi vândută probabil la fier vechi. La pretul din ce in ce mai scazut al deseurilor, pe intreg vaporul nu se va lua mai mult de doua, maxim trei sute de mii euro. Va fi dusă la Agigea și ancorată lângă feriboturile Mangalia si Eforie.
Nava nu mai poate fi refăcută și folosită, costurile ar fi prea mari. Noul proprietar – Administratia Portului Constanta, va lua curand o decizie în acest sens. Nava Queen Hind, sub pavilion Palau, s-a răsturnat în Portul Midia pe 24 noiembrie 2019, având la bord aproximativ 14.000 de oi. Pentru că nu avea dotarea necesară ranfluarii vaporului, Administrația Porturilor Maritime Constanța a semnat un contract de aproximativ 4 milioane de euro cu GSP-ul lui Gabriel Comanescu.
Acesta a reusit sa ranflueze nava si a incasat si banii. Nu stim insa ce face cu suma primita, dar clar nu o foloseste pentru bunul mers al societatii pe care o detine. Comanescu nu se dezminte. Salariații de pe platformele petroliere nu și-au primit salariile de câteva luni. Daca situatia ramane la fel, muncitorii sunt decisi sa intre in greva. Au trimis hârtii oficiale inclusiv către Ministerul Transporturilor, Guvern și către autoritățile portuare. Problema ar fi ca GSP este o firma privata si autoritatile nu pot face nimic. Doar prin obtinerea unei sentinte judecatoresti care sa poata fi pusa apoi in aplicare.
M.S