Având în vedere Dispoziţia nr. 234/26.05.2022 emisă de Primarul comunei Castelu, sunteţi convocat, conform Convocatorului nr. 6.382/26.05.2022, să participaţi la şedinţa ordinară a Consiliului Local Castelu, din data de 03.06.2022, ora 14.00, care se va organiza şi desfăşura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 56, jud. Constanţa, cu următoarea ordine de zi:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de personal al aparatului de specialitate al primarului comunei Castelu, judeţul Constanţa pentru anul 2022 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor de urgenţă în suma de 500 lei, doamnei Șaban Anife, reprezentând cheltuieli de înmormantare pentru Șaban Cicek – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii prețului la consumul de apă pentru locuitorii din cadrul Fermei nr. 3 Castelu – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea aderării comunei Nicolae Bălcescu, judeţul Constanţa, la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apă – Canal Constanţa” – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Întrebări, interpelări, petiții.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de 02.06.2022, ora 14.00 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 56, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul nr. 1, 2 și 3, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 și Comisia nr. 3 pentru punctul nr. 4 precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.
Castelu:26.05.2022
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI,
Corneliu MIHON |