SC Shark a ajuns in curtea lui Comanescu

  • de Marius Stirbu
  • 2 Ani in urma
  • 0

Nu a aparut nimic oficial. Inca. Contactat telefonic, Gabriel Balan nu a raspuns, iar la mesajul vizavi de preluarea firmei de catre Comanescu, patronul de la Shark a evitat sa comenteze. Dar nu a infirmat insa ! Informatia a ajuns insa deja la angajatii de pe nava Shark 1. O anumita persoana cu functie de conducere din cadrul GSP, le-a declarat celor de la bord ca oricum vor fi preluati de Grupul Servicii Petroliere, Comanescu fiind boss-ul lor de acum.

Stire ce le-a dat frisoane salariatilor de la Shark , GSP fiind in topul societatilor rau platnice. Aproximativ 40 de salariati vor trece astfel cu tot cu nava din dotare si contractele aflate in derulare, in curtea GSP. Miscarea ar avea ca punct de pornire palma primita de Comanescu in 2016, atunci cand Shark-ul lui Balan i-a suflat un contract de 10 milioane de dolari, intelegere semnata cu cei de la Exxonmobil Exploration and Production Romania Limited Nassau (Bahamas).

Pentru contractul „Servicii de realizare prospecţiuni geotehnice în regiunile din apropierea ţărmului Marii Negre din România“, americanii au primit patru oferte( inclusiv una din firmele lui Comanescu), iar câştigătoare a fost desemnată asocierea dintre italienii de la Fugro Oceansismica SPA, reprezentată de Rodolfo D’Addario şi Shark SRL Constanţa, reprezentată de Gabriel Lucian Bălan, având ca terţi susţinători pe Fugro GeoServices Ltd, din Marea Britanie.

SC Shark Srl il are actionar principal pe Gabriel Balan, iar Dan Mihail Rican are 10 % din actiuni. Cei doi sunt asociati si la Black Sea Offshore Services . Shark este o companie romaneasca cu capital privat infiintata in 1997, cu sediul in Portul Constanta, Romania. Compania ofera o gama larga de servicii de scufundari cu alimentare de la suprafata, vehicule telecomandate (ROV-uri)- de clasa inspection sau work- si survey offshore. In ultimii ani, Gabriel Balan a fost a mai preocupat de hobby-ul lui, masinile de epoca. Are in garaj cateva masini vechi (printre care un Oldsmobile 6C Curved Dash din 1904) pe care le conduce in cadrul rally-urilor organizate pentru clasa istorica.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
Anterior «
Urmator »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. mai multe informatii

Utilizam fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pewww.constantareala.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR"). Prin continuarea navigării pe www.constantareala.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie.

Close